Nedovolte, aby drobné detaily zpomalovaly chod vašeho podnikání
Zdravou firmu charakterizuje každodenní nepřerušovaný pohyb osob, zboží a služeb prostřednictvím vstupů. Intenzivní provoz klade vysoké nároky také na dveře a vrata. I jejich sebenepatrnější součástky musí podávat maximálně spolehlivý výkon, aby správně pracovaly.
Právě proto společnost ASSA ABLOY Entrance Systems nabízí nejkomplexnější a nejflexibilnější servisní řešení v oboru. I robustní a dobře navržené vstupy ASSA ABLOY totiž potřebují k udržení dobrého stavu pravidelný servis a upgrade.
Balíčky Pro-Active Care
Servisní smlouva ASSA ABLOY zajistí spolehlivý, bezpečný a udržitelný provoz každého zahrnutého vstupu.
Díky naší lokální přítomnosti a provozům ve vaší zemi máme k dispozici specializované servisní techniky, kteří se na zavolání dostaví pomoci s řešením vašich servisních potřeb. Mají připraveny náhradní díly i odborné znalosti globálního leadera v oblasti řešenídveřních vstupů a jsou připraveni zajistit hladký chod všech vašich vstupních systémů.
Tři úrovně pokrytí priorit
Klepnutím na balíčky zobrazíte benefitys
|
Nejdokonalejší ochrana
Servisní úroveň Gold s plným pokrytím umožní každoroční plánování a vytváření rozpočtů nákladů.
Výhody servisní úrovně GOLD:
- Náhradní díly při tísňových voláních
- Náklady na práci a cestovní náklady při tísňových voláních
- Výměna dílů podle preventivní údržby
|
|
Dodatečné výhody
Pokrytím všech servisních volání během pracovních hodin vám servisní úroveň Silver zajistí pohodu a klid.
Výhody servisní úrovně SILVER:
- Náklady na práci a cestovní náklady při tísňových voláních
- Preventivní údržba
|
|
Plánovaný servis
Plánované návštěvy v rámci servisní úrovně Bronze znamenají jistotu pravidelného servisu s kontrolou vašich dveří.
Výhody servisní úrovně BRONZE:
|
Zahrnuto ve všech balíčcích
- 1–4 návštěvy plánované údržby ročně
- 24/7 prioritní servisní linka s rychlou reakcí
- Kontroly bezpečnosti, souladu s předpisy a kvality
- Dokumentační zprávy s předáním na místě